Avem rugamintea sa notifici gtlux.ro, intentia ta de a returna produsele achizitionate, telefonic sau prin complectarea formularului de retur disponibil in josul paginii in cel mai scurt timp. Termenul maximum de retur este de 14 zile calendaristice de la primirea produselor (ziua in care primiti coletul e prima zi din cele 14 zile).
"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
!!! RETUR GRATUIT IN EASYBOX !!!
Beneficiezi de retur gratuit in EasyBox Sameday indiferent de modul prin care ai primit coletul.
Complecteaza formularul digital de mai jos, bifeaza casuta RETURNEZ LA EASYBOX, trimite formularul catre noi apasand butonul TRIMITE si vom reveni catre tine, in cel mai scurt timp, cu codul de deschidere a sertarului. Va rugam sa tineti cont ca programul nostru de lucru este: L-V 10-18
Daca nu primesti codul de deschidere asigura-te ca am primit formularul tau (0742119115).
Daca din diferite motive nu te descurci, te rugam sa ne contactezi la 0742119115, si te vom ajuta.
PRIMA INLOCUIRE A PRODUSELOR SE FACE GRATUIT
Daca ai achizitionat un produs si doresti, din diferite motive, inlocuirea lui cu o alta marime, alta culoare sau chiar alt produs trebuie sa stii ca acest lucru se face gratuit (o singura data). Daca doresti o a doua (a treia, a patra) inlocuire,costul transportului este suportat de catre client(19 lei). Daca dupa 2, 3 inlocuiri produsul nu se potriveste clientul suporta costul de retur (25 lei) iar banii se vor recupera din suma restituita la procesarea returului.
www.gtlux.ro oferă servicii de retus.
Pentru a beneficia de acest serviciu gratuit, comanda va trebui sa fie platita online.
Produsele care au fost retușate gratuit pt. tine își pierd dreptul de a fi returnate.
*ATENTIE! In cazul in care avem doua comenzi pe acelasi produs, comenzile platite online au prioritate!
*ATENTIE! Daca din orice motiv, nu ati ridicat, un colet trimis de noi, nu veti mai putea achizitiona produse din site decat daca veti plati produsul online plus contravaloarea a doua transporturi (2x19 lei). Dragi cliente, dorim sa fiti constiente ca neridicarea coletelor genereaza costuri pentru serviciul de transport tur/retur pe care noi le platim si daca nu ridicati coletul, deoarece serviciul de transport este executat. La acest cost se adauga timp pierdut pentru executarea coletelor si desfacerea lor, timp pierdut pentru facturare si stornare, plus produse de ambalat consumate. In timp, toate aceste costuri fac ca munca nostra sa fie in zadar...